نسخه ۳.۲
۱. امکان مشاهده اطلاعات ارسال کننده تیکت برای اپراتور
با استفاده از قابلیت درصورتی که فعال باشد اپراتورهای شما میتوانند اطلاعات کاربر ارسال کننده تیکت را مشاهده کنند. این ویژگی بصورت پیشفرض فعال است اما میتوانید آن را از قسمت تنظیمات تیکت پشتیبانی غیرفعال کنید.
چه اطلاعاتی قابل مشاهده است؟
- نام نمایشی
- نام کاربری
- ایمیل
- شماره موبایل
- تصویر کاربری
- محصولات خریداری شده
۲. امکان حذف تیکت برای اپراتور
امکان حذف کامل تیکت یا پاسخ های تیکت برای اپراتور ممکن شد. با حذف تیکت یا پاسخ، اطلاعات کامل آن از روی هاست و پایگاهداده حذف خواهد شد و دیگر قابل بازیابی نیست. این ویژگی بصورت پیشفرض فعال است اما میتوانید آن را از قسمت تنظیمات تیکت پشتیبانی غیرفعال کنید.
۳. امکان محدودسازی redirect بعد از ورود به URL سایتهای دیگر
زمانیکه کاربر قصد ورود به حساب کاربری خود را داشته باشد، سیستم بصورت خودکار صفحهای که در آن بوده را بررسی میکند و بعد از ورود کاربر را به همان صفحه منتقل میکند. اگر آدرسی که قرار است بعد از ورود به آن منتقل شود متعلق به سایتهای دیگر باشد خب طبیعتا کاربر بعد از ورود به سایت مقصد منتقل خواهد شد. این زمانی کاربرد دارد که شما از چندین دامنه برای سایت خود استفاده میکنید ولی در غیراینصورت نیاز است برای امنیت بیشتر، انتقال بعد از ورود را به درون سایت محدود کنید. شما با استفاده از این امکان میتوانید انتقال بعد از ورود را فقط محدود به سایت خودتان کنید.
جهت امنیت بیشتر کاربران، این گزینه بصورت پیشفرض در تنظیمات پنل کاربری فعال شده است درصورتیکه نخواستید میتوانید از تنظیمات پنل کاربری آن را غیرفعال کنید.
۴. اضافه شدن سامانه پیامکی پارس گرین ( parsgreen )
این سامانه بصورت ارسال عادی و ارسال با پیامک سفید ( فقط برای OTP ) به قالب آموزشیار اضافه شد. برای فعالسازی میتوانید به تنظیمات سامانه پیامکی تنظیمات قالب آموزشیار مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در این سامانه فقط ارسال کد فعالسازی با ماژول پیامک سفید امکان پذیر است برای مواردی مثل اطلاع رسانی تیکت بصورت عادی ارسال میشود.