نسخه ۲.۷
۱. امکان بستن تیکت توسط کاربر
با فعالسازی این ویژگی از تنظیمات قالب میتوانید به کاربران خود امکان بستن تیکت های ارسالی را بدهید.
۲. امکان جلوگیری از بستن تیکت های ارسالی اپراتور توسط کاربر
در سیستم تیکت قالب امکان ارسال تیکت از سمت اپراتور برای کاربر وجود دارد. زمانیکه یک تیکت توسط اپراتور آغاز شده باشد میتوانید با این ویژگی تعیین کنید کاربر امکان بستن تیکت را داشته باشد یا نداشته باشد.
۳. امکان محدودسازی ارسال پاسخ جدید در تیکت های بسته شده
زمانیکه تیکتی بسته شد آیا کاربر امکان ارسال پاسخ جدید در آن تیکت داشته باشد؟ این ویژگی درصورتی که فعال باشد، اگر تیکت بسته شود ( توسط کاربر یا اپراتور ) کاربر میتواند پاسخ جدیدی ارسال کند. در این حالت وضعیت تیکت از بسته شده به باز تغییر خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که این ویژگی فقط برای کاربر عمل میکند و اپراتورهای سایت شما هر زمان که بخواهند میتوانند در تیکت های بسته شده پاسخ جدید ارسال کنند.
۴. امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی تیکت و پاسخ جدید
درصورتی که این قابلیت را فعال کنید بعد از ارسال تیکت یا پاسخ جدید از سمت اپراتور پیامک اطلاع رسانی برای کاربر ارسال میشود. مهم: افزونه های ارسال پیامک باید بروزرسانی شوند نسخه جدیدی از آنها موجود است.
درصورتی که قصد دارید از خطوط خدماتی و ارسال پیامک با الگو استفاده کنید باید افزونهی سامانه پیامکی خود را بروزرسانی کنید و پیکربندی آن را کامل کنید.