نسخه ۲.۶
۱. سیستم تیکت پشتیبانی با قابلیت های زیر اضافه شد:
- امکان تعریف دپارتمان های دلخواه ( بخش )
- امکان افزودن کاربر به عنوان پشتیبان ( اپراتور ) بدون محدودیت تعداد
- ارسال تیکت پشتیبانی توسط کاربران
- ارسال تیکت جدید برای کاربر توسط اپراتور
- امکان آپلود و ارسال فایل پیوست
- امکان سوالات متداول قبل از ارسال تیکت
- شورتکد نمایش تیکت ها در برگه دلخواه ( شورتکدها» )
- نمایش آخرین تیکت های باز در پیشخوان پنل کاربری
- امکان افزودن وضعیت های جدید با استفاده از قلابها»
- هماهنگ با افزونه های شمسی ساز تاریخ
- طراحی جدید و منحصربفرد
- امکان تغییر وضعیت تیکت ها توسط اپراتور
- فیلتر و صفحه بندی حرفه ای تیکتها
- نمایش تعداد تیکت های باز به اپراتور
- نمایش تعداد تیکت های خوانده نشده به کاربر
۲. هماهنگ سازی دو طرفه سیستم ورود قالب با افزونه digits
از قسمت تنظیمات پنل کاربری قالب میتوانید این امکان را فعال کنید. زمانی که هماهنگ ساز فعال باشد، کاربرانی که پیش از این توسط افزونه digits ثبت نام کردهاند حالا میتوانند با سیستم ورود قالب وارد حساب کاربری خود شوند. همچنین درصورتی که از طریق سیستم ورود قالب ثبت نام کنند بعد از این میتوانند با استفاده از افزونه digits لاگین کنند.
۳. اضافه شدن سامانه پیامکی IPPanel
باتوجه به بررسی های انجام شده و نیاز کاربران این سامانه به قالب اضافه شد. سامانه های زیادی مثل فراز اس ام اس از ippanel استفاده میکنند که میتوانید با وارد کردن اطلاعات خود در ماژول ippanel پیامک های خود را ارسال کنید.